Tokyo*, fabricata de producatorul scotian BrewDog si una dintre
cele mai populare beri din Anglia a fost interzisa, dupa ce o
comisie guvernamentala a incriminat modul in care aceasta este
promovata pe piata. Mai multe asociatii crestine si de protectie a
consumatorilor se plansesera in prealabil de eticheta acestei beri,
pe care este inscriptionat urmatorul mesaj: „Totul cu moderatie,
inclusiv moderatia. De aici, deducem logic ca, din cand in cand, e
bun si un exces mic. Berea asta e destinata pentru acele
timpuri”.
Grupul Portman, cei care au provocat dezbaterea ce a dus la
interzicerea berii, a emis un comunicat in care arata ca „nu avem
legi care sa interzica concentratia de alcool a unei bauturi, dar
suntem responsabili de modul in care acestea sunt promovate. Este
evident neintelept pentru o companie sa-si invite consumatorii sa
bea in exces”. Tokyo* are o concentratie de 18,9 % alcool. Compania
producatoare se plange de faptul ca problemele cronice ale
scotienilor cu alcoolismul sunt cauzate, in special, de ofertele
promotionale si de berile la 1 litru, care au un pret foarte mic,
si nu de Tokyo*.
CITESTE SI: